Post by nighvannondlanri on Feb 19, 2022 20:14:00 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Clumsy Ninja ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Clumsy Ninja IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codeert veel uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ Clumsy Ninja 2022 version ▞▞▞
De game is als de buddy schoppen, maar met levels is de game beter dan de buddy en ml schoppen en ik wilde kira vinden in level 99 en ik wilde voor onhandige ninja glitches ja ik probeer een kip in een trampoline te zetten en wanneer de ninja stuitert totdat het voorbij is de kip is voor altijd verdwenen en mijn vriend zegt dat ik dit moet spelen, dus ik speel het leuk ik wilde level 100 dus als ik in level 99 ben, is het nog niet voorbij
Het werkt niet
Dus om de een of andere reden crashte het spel - dus ik heropende het spel en staarde helemaal opnieuw. Ik had dit spel drie jaar geleden van telefoon gewisseld en dacht dat het de telefoon was. Maar niet iedereen heeft dit probleem, dus ik ga me er niet druk om maken totdat deze bug is opgelost.
Clumsy Ninja is een actie-avontuur enVideogame voor één speler van NaturalMotion. De game is alleen beschikbaar om te spelen op het mobiele platform,
Dit spel kan een antidepressivum zijn voor mensen die depressief zijn omdat ze eenzaam zijn. Het is ook een beetje kapot op een Google Pixel 4A omdat het rare aanraakbedieningen heeft. U raakt de knop Doorgaan aan en het privacybeleid wordt weergegeven.
Als kind was ik dol op dit spel, maar nu elke keer als ik het spel verlaat, begint het helemaal terug naar af. Corrigeer dit a.u.b.
Lijkt me super leuke app, maar download niet. 'Er is een fout uitgevoerd.'
Bijna perfect, ik denk dat het schudden van het apparaat de ninja een beetje duizelig zal maken en sommige specifieke bewegingen op het apparaat zoals tikken op de zijkanten waardoor de ninja erop zal reageren en naar de zijkanten zal kijken, oh en wat haptiek toevoegen feedback aan de ninja die zo op het glas tikt dat hij daar echt binnen is en ik zal verrast zijn en dit geven ⭐️⭐️⭐️⭐️🌟 Update ten minste EEN LAATSTE KEER🙄🤔
Het verwijderde al mijn spullen. Ik had alle kleurendingen en ik had bijna alles in het spel en ik was level 47 en een half en vanmiddag kreeg ik de allereerste quest Handen schudden 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬 🤬🤬🤬
Spel zelf is geweldig, maar het feit dat het GEEN ENKELE vooruitgang opslaat, is meer dan frustrerend en belachelijk
Het spel is extreem verouderd en de ontwikkelaars hebben het spel in feite verlaten. Verwacht niet dat ze de bug voor het opslaan van gegevens snel zullen oplossen. Bijna alles aan de game is kapot en zelfs als je een eerdere versie van een apk downloadt, worden je gegevens nooit opgeslagen. Zeer teleurgesteld in de ontwikkelaars.
Krijg constante notificaties. Kan deze niet uitzetten en irriteert mij dat dit constant blijft staan tot ik terug speel en een beetje later toch terug notificatie te hebben
het gebruikt te veel geheugen maar het is het waard... Download Snel maar het kost geduld
Elke keer als ik het spel speel, start het opnieuw en ik word een beetje verdrietig, dus alsjeblieft als je dit kunt oplossen
Deze app wil mijn gesprekken beheren en starten en andere extreem privé informatie weten. Zal ik maar meteen mijn bank nr en pincode doorgeven? Sukkels...
Het is een leuk spel, maar ik moet elke keer opnieuw opstarten als ik de app heropen nadat ik het tabblad heb gesloten.
Het is jammer dat ze toegang krijgen tot foto's en contacten
Bug: wanneer u op Doorgaan klikt, worden de servicevoorwaarden of het privacybeleid weergegeven! Ik weet wat er gebeurt! Als uw apparaat een inkeping heeft, wordt het onderstaande spelgebied afgesneden en wordt weergegeven dat het tot aan de inkeping is uitgebreid! dus je moet een klein stukje onder de knop Doorgaan klikken om op Doorgaan te klikken! en zelfs als je meedoet aan het spel! je moet het hele spel spelen door op een klein stukje onder elke knop te klikken! Dus ontwikkelaarsteam enorm verzoek van mij! Plz repareer deze bug met gekerfde apparaten! Ik hou van dit spel
goed
Clumsy Ninja Dobrodružné oqi
Nog steeds leuk, maar sinds de update wel om de haverklap vast. Sowieso na het kijken van een filmpje, maar kan nu al dagen niet eens opstarten. Ik hoop dat de problemen snel verholpen kunnen worden
Clumsy Ninja Приключенски seoh
Hallo daar. De vooruitgang van mijn zoons redt niet. Mijn zoon verlaat het spel per ongeluk en als hij het weer heeft opgestart, moet hij opnieuw beginnen. Hij huilt elke keer. Help alstublieft. Ik ben naar instellingen gegaan. Ik weet niet wat ik moet doen.
Spelgegevens worden niet opgeslagen. Elke keer als ik de applicatie sluit, verlies ik alle voortgang. Volledige verspilling van tijd.
Goed spel. Hoewel het soms bevriest en me eruit schopt.
Food Gang Aksiyon ylgu
Ik had een oud account waar ik level 20+ was, nu moet ik opnieuw beginnen en het is klote. En NU heb ik net niveau 15 bereikt en plotseling, wanneer mijn telefoon zonder reden opnieuw opstart, zoals altijd, wanneer ik de app open, GA ER TERUG NAAR NIVEAU 1. Zoals, WAT IS DE HEL? Ik speelde dit spel vroeger altijd. Ik heb UREN doorgebracht. Nu Idontcare
het is zo erg omdat je het spel niet eens kunt starten zonder je persoonlijke gegevens te geven
Clumsy Ninja Äventyr axv
Super leuk spel! Had zo veel plezier tot level 29, maar nu is hij ineens opnieuw begonnen! Geen zin meer in... Jammer hoor.
download Tickle Him ! apk nieuwste versie door Rooster Games - snelste - gratis - veilig voor ... Android Varies with device ... Clumsy Ninja. 2013-12-02.
Sorry, maar elke keer dat ik me aanmeld, zelfs vanaf het speelaccount, wordt het spel opnieuw gestart alsof ik op niveau 4 ben en ik een tijdje naar de Play Store ga. Ik ben weer op niveau 1
App start niet meer op, kan de internetverbinding niet vinden. Zowel niet via wifi of mobiel netwerk. Werkt weer. Leuk spel, wat eentonig als je verder komt
Goed spel. Dat is alles wat ik te zeggen heb. Je kunt lang spelen. Het enige probleem is dat u moet wachten tot uw items zijn "gerepareerd". Tot die tijd kun je ze niet gebruiken.
Net zoals in mijn ipod, heb ik in mijn ipad mini een quote laten graveren. ... Mijn grootste verslaving heet 'Clumsy Ninja': met niets te
Cool als ik me herinner, maar er zijn een heleboel ENORME problemen mee. Ten eerste is de beeldverhouding... uit. En niet alleen voor mij. Je kunt niet RECHTS op de knoppen tikken, je moet ze netjes of eronder tikken om het spel het te laten voelen. Ten tweede wordt uw voortgang elke keer dat u de app opnieuw opent, opnieuw ingesteld. En je kunt je Google play-account ook niet koppelen. Dus je zit vast in een oneindige lus van het opnieuw instellen van het spel. Repareer alstublieft, dit spel was mijn jeugd en ik mis het.
Ik vind het spel leuk, goede graphics, maar het vraagt me altijd om in te loggen bij Google Play Games. Dus dat doe ik, maar er gebeurt niets!!!! Bovendien crasht het spel!!!!!! Los dit probleem op!!!!!! Zodat het voor andere mensen, waaronder MIJ, nog leuker kan worden!!!
Ik verloor mijn voortgang door gewoon de app te sluiten en opnieuw te openen, los dit op
leuk
Ik krijg mijn voortgang niet terug op mijn nieuwe telefoon
De trampolines zijn erg glitchy en de gameplay is traag. Er zijn niet zoveel dingen te doen en zelfs de idoolbeloningen zijn saai. Ik geniet niet van dit spel en het heeft geen creativiteit. De graphics zijn ok, maar soms worden ze zonder reden gepixeld. De ninja komt vaak vast te zitten onder de grond. Ik vind het echter leuk dat het gratis is en dat er geen advertenties zijn. Over het algemeen raad ik dit spel niet aan omdat het traag, glitchy en heel erg saai is.
Toen ik dit speelde, begon het spel de volgende dag beter te worden, mijn niveau ging naar 1 en het lijkt erop dat het een bug is, al mijn item-reset en mijn karakter
Mijn spel wordt steeds opnieuw ingesteld Ik was op level 13 nu ben ik weer bij het begin
Ik heb het spelletje gedownload op mijn iPad, maar het kan ook gedownload worden op de iPhone en iPod Touch. Zolang het apparaat maar iOS 5 of
Het is al begonnen we nog ni een keer hebben gespeeld
ik vind het spel leuk, maar er zijn 2 vervelende bugs 1. Wordt het spel elke keer gereset als ik het spel sluit 2. Als ik op een knop wil drukken, gaat mijn aanraking een beetje omhoog. Pls repareer deze bugs
Welnu, de schermresolutie is niet geoptimaliseerd voor Samsung Galaxy S 10+ (game herkent de pers boven de plaats waar de gebruiker het scherm daadwerkelijk aanraakt) (ja, dat komt voornamelijk door resolutiefouten die worden veroorzaakt door de camera in het hoofdscherm te plaatsen, maar dit shell houdt me niet tegen om van dit spel te genieten, toch?)
Clumsy Ninja is een spel die is ontwikkeld door NaturalMotion Games en was vanaf 20 november verkrijgbaar in de Appstore.
Het zegt altijd het spel is gestopt
Mijn spel kan niet worden opgeslagen en ik heb geen toegang tot Google Play, het zorgt ervoor dat ik elke keer dat ik het spel laad opnieuw moet beginnen vanaf niveau 1. Het zorgt ervoor dat ik helemaal niet wil spelen omdat ik geen vooruitgang kan boeken. Heeft serieus een fix nodig.
Ik hou van de mechanica, maar elke keer als ik de app sluit en later weer open, verlies ik al mijn voortgang. Ook werken de knoppen niet goed. Echt teleurstellend. Los het besparingsprobleem op
Elke keer als ik weer naar binnen ga, zelfs als het 10 minuten later is, moet ik opnieuw beginnen vanaf het begin (ondanks dat ik ben ingelogd op mijn account), schud ik opnieuw de hand. Ik wil nu al verder in het spel 😒
Als je deze game download uit te lang niet spelen zorgt ervoor dat het iets van 7 of 4 fps heeft