Post by nighvannondlanri on Feb 19, 2022 20:10:59 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats verhogen kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Shooter 2022 version ▞▞▞
App werkt slecht
Het is leuk. Soms werken minder straal en verkennen niet.
Het is opzich een leuk spel, alleen jammer van die traagheid..
Tot nu toe lekker spel, zonder veel problemen!
1e - Ik geniet van je spel 2e - Het is vrij duidelijk welke spellen vooraf bepaald zijn om 3 of 2 te behalen ... ongeacht de pogingen. 3e- Je spel heeft de neiging om periodiek te "bevriezen", wat betekent dat je gefrustreerd bent door Amok omdat je moet sluiten, vertrekken en dan opnieuw beginnen. Bedankt voor je tijd.
Je opgeslagen gamevoortgang herstellen · Open de Play Store-app · Tik op Meer lezen onder de screenshots en zoek naar 'Gebruikt Google Play Games' onderaan het
Jungle Marble Blast Gelegenheitsspiele sqi
Teveel reclame
FromMobibrick Technologies: Bubble shooter spel is erg leuk verslavend spel. Je moet bellen door bubble pistool schieten. Je hebt stelletje bubbles in
Het is een goed spel.. Voor het verstrijken van de tijd kun je het gemakkelijk spelen
Als ik mijn spel halvewege pauzeer en daarna weer mee wil gaan begint hij weer opnieuw
Oke
Bubble Shooter Teka-teki jncj
Bubble Shooter Game Tips - Apps op Google Play
Geweldig spel maar te veel advertenties. Kan maar één game tegelijk spelen omdat er na elke game een advertentie is.
Tof
is hersteld (niveau 588)
Leuk voor even! Snel uitgespeeld. Niks getriggerd.
Wrl grappig
goed spel gewoon te veel advertenties
Open gewoon je favoriete spel, en geniet zo lang als je wilt. Op Android en iOS. Onze gratis online spellen zijn nu ook beschikbaar op je mobiele apparaten! U
Deze app was jaren lang super maar loopt nu elke x vast en krijg soms m'n bonussen niet zoals lazer en bom hopelijk oplossen ze dit snel op vant de app gooit me er ook vaak uit en dan ben ik levels kwijt die ik al gespeeld heb kan ook nergens een hulp buton vinden anders had ik dit via die weg keuze
Dit spel kan verslavend zijn, MAAR het onthoudt altijd de kleur die je echt nodig hebt, net voordat je een laserstraal krijgt.En aan het einde van een level krijg je die ene kleur waar je geen kans op hebt. Frustrerend als het steeds weer gebeurt.
Bubble Shooter Älypelit hxj
Langzaam laden
Het is goed, maar er komen te veel advertenties en er komen heel domme advertenties. het is een verzoek om die bcoz-spellen te verwijderen die meestal door kinderen worden gespeeld, dus het is mijn bescheiden verzoek om het te controleren en te verwijderen
zeer aangenaam. soms frustrerend omdat de losgelaten ballen niet de juiste kleur hebben.
Is een leuk spel en
Bubble Shooter Älypelit hxj
Je hebt een update gedaan en nu kan ik het spel niet spelen.De app werkt niet
Juist Lekker voor nu
Play Bubble Shooter in an original design. The internet has been swarmed with virtual games of any sorts that can accommodate the needs and
veel als leuk en erg verslavend, let op, de tijd vliegt voorbij als je speelt, je realiseert je het niet
Ik hou echt van dit spel, maar het is het meest glitchy bubble-spel dat ik heb gespeeld. De geschenkdoos die je aan het einde extra foto's zou moeten geven, werkt niet veel, je geeft punten en power-ups op, wat nogal verzwarend wordt.
Waarom zou je ballen beperken terwijl je de kleur beperkt om doelen te bereiken, als je niet verbetert, heb ik geen andere keuze dan een ander bedrijf met bubbels te installeren, oké?
Dit spel is verslavend. Ik speel het uren achter elkaar
Bubble Shooter Teka-teki jncj
Android.لعبة لغز الادمان لجميع الأعمار...
De game is gemakkelijk te spelen en ook een geweldige tijdmoordenaar
Sommige niveaus zijn onmogelijk om 3 sterren te krijgen zonder speciale bewegingen te gebruiken, wat oneerlijk en uiterst onbevredigend is:/
Bubble Shooter Balls – Puzzle Game - Veadug
Met de laatste update staat er constant een irritante banner bovenaan. Ik kan de Bovenkant niet zien! Wat stom!!
Het staat me constant niet toe om de blasters te gebruiken die ik heb verdiend
Blokeerd telkens weer
Zo leuk, interessant en cool, maar soms zal de bubbelkleur een speciaal die vooraan vertragen
Dit is ook hartstikke leuk spel.
Het spel is leuk, maar soms verschijnt de bal die je nodig hebt niet. Ik heb om die reden een niveau ongeveer 7 keer gespeeld.
Leuk voor als je je verveelt, kan ook zonder verbinding.
Wil je Tingly Bubble Shooter spelen? Op Poki kan je dit spel nu gratis online spelen. Tingly Bubble Shooter is één van onze favoriete denk spelletjes.
Helemaal gek op dit spel! Mijn man en ik zijn allebei verslaafd! Het enige nadeel is dat punten niet de gemakkelijkste zijn om aan te komen, maar ze belonen je af en toe met 5 punten alleen voor het spelen; wat super fijn! Ik geniet echt van de uitdaging en vergeleken met vergelijkbare apps/games is dit verreweg de beste die ik tot nu toe heb gespeeld! Mijn favoriete onderdeel van het spel is Bubble Quest! (wat een tijdelijke uitdaging is die gewoonlijk 2 dagen duurt, om meer punten te verdienen) IK BEVEEL ZEER BUBBLE SHOOTER AAN!!!
Om te doen
Speel dit spel lang, maar erg jammer dat ik telkens bij een nieuwe telefoon opnieuw moet beginnen 🙄
Telkens reclame